loading...
..........
حامد بازدید : 13 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 نقد می خواهمت!

i want to review نقد می خواهمت! 

آنقدر نیستی…
که گاهی حس می کنم
عشق را نسیه به من داده ای
بی تابم!

  نایت اسکین

 تو که نیستی....

 

when you are not تو که نیستی...

تو که نیستی
من به عکس هایت می نگرم
این همان تنفسِ مصنوعی است…!

نایت اسکین

چه خوش خیال بودم... 

what catches my fancy چه خوش خیال بودم...

چه خوش خیال بودم که همیشه فکر میکردم
در قلب تو محکومم به حبس ابد…
به یکباره جا خوردم وقتی زندانبان بر سرم فریاد زد:
هی…. تو… آزادی…
 و صدای گام های  “ غریبه ای ” که به سلول من می آمد…!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در باره ی این سایت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
    نویسنده گان

    hamed

    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 1,221