loading...
..........
حامد بازدید : 24 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

از جدایی مان برای هر که میگویم همه حق را به من میدهند

اما آن ها نمیدانند که حق برای من تو نمی شود...

 

دوستی گفت : به آتش میکشی پولت را برای سیگار. . .

گفتم پولم :! من خودم را به آتیش کشیدم برای او

 

چه حسرتیست رد شدن از کنار عابری که

عطر تورا میزند اما هیچکدام تو نیستی

 


 طناب را بر گردنم انداختند!

 گفتند آخرین آرزویت؟

 گفتم دیدن یارم. . .

گفتند:خسته است تا صبح طنابت بافته

 


 به سلامتی رفیقی که یه روز میاد سر خاکم

 اما نمیتونم جلو پاش پاشم ولی خاطرم

راحته که خاک زیر پاشم

 

 مات شدم از رفتنت هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود

این وسط فقط یک دل بود که دیگر نیست

 

 وقت رفتن بدون کلامی که بوی اشک دهد

فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد

 فقط رفت. . .

  فقط رفت  و من شنیدم که توی دلش گفت راحت شدم

 تقدیر دل های شکسته. . .

 

        

i خیلی سخته خواب کسی رو ببینی که دیگه نمی تونی تو واقعیت ببینیش...

 غمگینم مثل مرده ای که توان تسلی دادن به بازماندگانش را ندارد

 

 مرا به تختم ببندید و سیگاری برایم روشن کنید و تنهایم بگذارید 

هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید

 من دارم او را ترک میکنم !!!

عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم 

 دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود

 


پشت پا خوردم ز هر کس که گفت یار منه

چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه

هرکه دستی از محبت حلقه کرد برگردنم

دیدم این دست محبت .حلقه دار منه

 

 هنوز نیامده ای خدا حافظ؟

تقصیر تو نیست!!

همیشه همین گونه بوده

 برو اما من پشت سرت دست نه دل تکان می دهم

 

از حساب و کتاب بازار عشق

هیچگاه سر درنیاوردم!!!

 و هنوز نمیدانم چگونه میشود

هر بار که تو بی دلیل ترکم میکنی

من بدهکارت میشوم . . . . !!!!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در باره ی این سایت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
    نویسنده گان

    hamed

    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,226